
بروزرسانی: 31 خرداد 1404
دانش آموزان انگلیسی پس از بسته شدن کووید با «بدترین نتایج امتحانات در دهه های اخیر» مواجه می شوند | امتحانات
بر اساس مطالعه ای که عدم موفقیت در مقابله با میراث آکادمیک و اجتماعی تعطیلی مدارس در طول کووید را مقصر می داند، فرزندان انگلیس ممکن است با بدترین نتایج امتحانات در دهه ها و یک عمر درآمد کمتر مواجه شوند.
مطالعه با بودجه بنیاد Nuffield پیش بینی می کند که نتایج ملی GCSE در موضوعات کلیدی تا سال 2030 بدتر خواهد شد، زیرا تخمین می زند که کمتر از 40 درصد دانش آموزان نمرات خوبی در ریاضیات و انگلیسی کسب کنند.
لی الیوت میجر، استاد تحرک اجتماعی در دانشگاه اکستر و یکی از نویسندگان گزارش، گفت: «بدون یک سری سیاست های برابری، میراث مخرب تعطیلی مدارس مرتبط با کووید به خوبی توسط نسل های دانش آموز مورد استقبال قرار خواهد گرفت. در دهه آینده
این گزارش سیاست های «کم هزینه» را برای بهبود نتایج توصیه می کند، مانند استخدام دانشجویان کارشناسی برای کار به عنوان معلم خصوصی و ایجاد تعادل در سال تحصیلی با کوتاه ، تعطیلات تابستانی و توزیع یکنواخت تر آن ها در طول سال.
، دیاسیو، مدیر سابق و دبیر کل انجمن مدیران مدارس و کالج ها، گفت که این تحقیق "یک هشدار مخرب" در مورد خطر افت تحصیلی است.
«دولت کنونی نتوانسته است در طول و بعد از همه گیری به چالش پاسخ دهد، زیرا سرمایه گذاری هایش در بهبود آموزش برای رفع نیازها کافی نبوده است. دییاسیو گفت: نباید دوباره اشتباه مشابهی تکرار شود و وزیران، در حال و آینده، باید در مدارس، دانشکده ها و معلمان سرمایه گذاری کنند.
کار توسط دانشگاهیان از Exeter، Strathclyde و مدرسه اقتصاد لندن برای اولین بار ارزیابی می کند که چگونه تعطیلی مدارس در دوران کووید، مهارت های اجتماعی و عاطفی کودکان و همچنین مهارت های ارتباطی خواندن، نوشتن و ریاضیات را با مشکل مواجه کرده است.
سال گذشته، 45 درصد از دانش آموزان GCSE به نمره 5 در زبان انگلیسی و ریاضی دست یافتند که توسط وزارت آموزش (DfE) یک "موفقیت خوب" در نظر گرفته می شود. اما این گزارش انتظار دارد که این نرخ تا سال 2030 به کمتر از 40 درصد برسد، زمانی که کودکانی که در زمان تعطیلی مدارس پنج ساله بودند، GCSE می گیرند.
این گروه به این نتیجه رسید که از دست دادن یادگیری "به طور قابل توجهی به چشم انداز آموزشی کودکان پنج ساله با بسته شدن مدارس به دلیل کووید آسیب می رساند" و "شکاف معایب" موجود در نتایج امتحانات بین کودکان محروم و همسالان آنها را افزایش می دهد. همچنین محاسبه می کند که نتایج پایین تر GCSE می تواند منجر به کاهش 31 میلیارد پوندی درآمد مادام العمر برای نسل شود.
«این نتایج نشان دهنده ضربه مضاعف برای پیشرفت آموزشی نسل های متوالی Covid است: آنها در مسیری هستند که بیشترین کاهش کلی را در نتایج اصلی GCSE برای حداقل دو دهه ببینند، و شکاف اجتماعی-اقتصادی را در چشم انداز GCSE افزایش دهند. " در این گزارش آمده است.
یکی از سخنگویان DfE گفت: «از سال 2020 تقریباً 5 میلیارد پوند برای طرح های بازیابی آموزش در دسترس قرار داده ایم که میلیون ها دانش آموز نیازمند حمایت اضافی را حمایت کرده است.
ما همچنین از دانش آموزان محروم از طریق حق بیمه دانش آموزی حمایت می کنیم که تقریباً 2.9 میلیارد پوند در سال های 2024-25 می باشد که بالاترین رقم از نظر پولی از زمان شروع این بودجه است.
این علاوه بر برنامه مرکز رفتار 10 میلیون پوندی ما و 9.5 میلیون پوند برای حداکثر 7800 مدرسه و کالج برای آموزش یک افسر ارشد بهداشت روان است.
بودجه مدارس DfE امسال کمتر از 60 میلیارد پوند است. حق بیمه دانش آموز در سال 2011 به عنوان پرداخت سالانه به مدارس برای هر دانش آموز واجد شرایط برای وعده های غذایی رایگان مدرسه معرفی شد، در حال حاضر 1480 پوند برای دانش آموزان ابتدایی و 1050 پوند برای دانش آموزان متوسطه.
Esme Lillywhite، محقق دانشگاه Strathclyde، می گوید: «در مقایسه با بسیاری از کشورها، واکنش انگلستان به همه گیری به شدت بر پیشرفت تحصیلی با تأکید کمتر بر مهارت های اجتماعی-اقتصادی، حمایت فوق العاده متمرکز بود. بودن.
از طریق همکاری نزدیک تر بین المللی برای کشف رویکردهای امیدوارکننده در جاهای دیگر، چیزهای بیشتری می توان به دست آورد.»
منبع: https://www.theguardian.com/education/2024/apr/24/pupils-in-england-facing-worst-exam-results-in-decades-after-covid-closures-says-study